Prima Pagina
 
Informatii Publice cf. Legii nr. 544/2001
 
Login
 
CASA JUDETEANA DE PENSII IALOMITA
Relatii telefonice cu publicul : 0243-232786; 0243-236339. Luni-Joi ora 10:00-14:00, Vineri ora 10:00-13:00
Despre CJP
Contribuabili
Prestatii
Bilete
Legislatie
Formulare
Integritate Institutionala
Istoric
Atributii
Obiective
Resurse Umane
   Organigrama
   Declaratii de avere
   Declaratii de interes
   Concursuri
Informatii Financiare
Informatii de Interes Public
Contact
Categorii de contribuabili
Locuri de munca in conditii deosebite
Locuri de munca in conditii speciale
Contributia de asigurari sociale (CAS)
Baza de calcul a CAS
Sume pt. care nu se plateste CAS
Sume reprezentand prestatii sociale
Calculul si plata CAS
Termene de plata
Garantii si sanctiuni
Stagii de cotizare
Cote de CAS
Declaratie de Asigurare Sociala
Contract de Asigurare Sociala
Pensia pentru Limita de Varsta
Pensia Anticipata
Pensia Anticipata Partial
Pensia de Invaliditate
Pensia de Urmas
Alte Drepturi de Asigurari Sociale
Indemnizatii prevazute de Legi Speciale
Bilete de tratament
Accidente de Munca si Boli Profesionale
Acte necesare
Serii bilete
Legi
Ordonante
Hotariri
Alte Acte
Precizari si Prevederi
Proiecte
...
...
...
Bilete de tratament
Contribuabili
Prestatii
Cod etic/deontologic/de conduita
Lista cadourilor si bunurilor primite cu titlu gratuit in anul 2021
Declaratia privind asumarea unei agende de integritate organizationala
Planul de integritate al institutiei
Stadiul implementarii masurilor prevazute in SNA si in Planul de integritate
Situatia incidentelor de integritate
Comunicate de presa
Link -uri utile
Harta Site
INFORMATII DE INTERES PUBLIC
INFORMATII DE INTERES PUBLICCONFORM LEGII NR. 544/2001PRIVIND LIBERUL ACCES LA INFORMATIILE DE INTERES PUBLIC
           Legea nr. 544/2001            CAP. 1            Dispozitii generale            ART. 1            Accesul liber si neingradit al persoanei la orice informatii de interes public, definite astfel prin prezenta lege, constituie unul dintre principiile fundamentale ale relatiilor dintre persoane si autoritatile publice, in conformitate cu Constitutia Romaniei si cu documentele internationale ratificate de Parlamentul Romaniei.            ART. 2            In sensul prezentei legi:            a) prin autoritate sau institutie publica se intelege orice autoritate ori institutie publica ce utilizeaza sau administreaza resurse financiare publice, ori regie autonoma, companie nationala, precum si orice societate comerciala aflata sub autoritatea unei autoritati publice centrale ori locale si la care statul roman sau, dupa caz, o unitate administrativ-teritoriala este actionar unic ori majoritar;            b) prin informatie de interes public se intelege orice informatie care priveste activitatile sau rezulta din activitatile unei autoritati publice sau institutii publice, indiferent de suportul ori de forma sau de modul de exprimare a informatiei;            c) prin informatie cu privire la datele personale se intelege orice informatie privind o persoana fizica identificata sau identificabila.
   LEGEA NR. 544/2001   
     
Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public
   ACTE NORMATIVE   
     
Acte Normative care reglementeaza organizarea si functionarea autoritatii sau institutiei publice
   STRUCTURA   
     
Structura organizatorica
     
Atributii departamente
     
Programul de functionare
     
Programul de audiente
   RESPONSABIL DIFUZARE INFORMATII PUBLICE   
     
Responsabil difuzare informatii publice
   COORDONATE DE CONTACT   
     
Coordonate de contact
   INFORMATII FINANCIARE   
     
Informatii financiare
   PROGRAME SI STARTEGII   
     
Programe si strategii proprii
   DOCUMENTE DE INTERES PUBLIC   
     
Documente de interes public
   DOCUMENTE PRODUSE SI/SAU GESTIONATE   
        - Contracte de asigurare         - Dosare si decizii de pensii         - Dosare medicale         - Dosare pentru acordarea drepturilor prevazute de legi speciale         - Dosare privind accidentele de munca si bolile profesionale         - Documente privind acordarea biletelor de tratament         - Documente pentru recuperarea drepturilor incasate necuvenit         - Documente privind activitatea juridica         - Documente contabile         - Raportari si corespondente
   MODALITATI DE CONTESTARE   
      Modalitatile de contestare a deciziei institutiei publice in situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate sunt depunerea la sediul institutiei a reclamatiilor administrative:      
Reclamatie administrativa (model, anexa 2a)
Reclamatie administrativa (model, anexa 2b)
.       Solicitantul care, dupa primirea raspunsului la reclamatia adminsitrativa, se considera in continuare lezat in drepturile sale prevazute de lege, poate face plingere la sectia de contencios administrativ a tribunalului, in termen de 30 de zile de la expirarea termenelor prevazute la art 7. din Legea nr. 544/2001 (Art. 36, alin. (1), Norme Metodologice din 07.02.2002 de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public).           Legea nr. 544/2001           ART. 7           (1) Autoritatile si institutiile publice au obligatia sa raspunda in scris la solicitarea informatiilor de interes publica in termen de 10 zile sau, dupa caz, in cel mult 30 de zile de la inregistrarea solicitarii, in functie de dificultatea, complexitatea, volumul lucrarilor documentare si de urgenta solicitarii. In cazul in care durata necesara pentru identificarea si difuzarea informatiei solicitate depaseste 10 zile, raspunsul va fi comunicat solicitantului in maximum 30 de zile, cu conditia instiintarii acestuia in scris despre acest fapt in termen de 10 zile.           (2) Refuzul comunicarii informatiilor solicitate se motiveaza si se comunica in termen de 5 zile de la primirea petitiilor.           (3) Solicitarea si obtinerea informatiilor de interes public se pot realiza, daca sunt intrunite conditiile tehnice necesare, si in format electronic.
   FORMULARE   
          
Cerere tip (model, anexa 1)
          
Reclamatie administrativa (model, anexa 2a)
          
Reclamatie administrativa (model, anexa 2b)
          
Raspuns la cerere (model, anexa 3)
          
Raspuns la reclamatie (model, anexa 4)
   RAPORT DE EVALUARE   
          
Raport de activitate pe anul 2017 (buletin informativ)
Raport de activitate pe anul 2016 (buletin informativ)
Raport de activitate pe anul 2015 (buletin informativ)
Raport de evaluare a implementarii Legii nr. 544/2001 pe anul 2020 (buletin informativ)
Raport de evaluare a implementarii Legii nr. 544/2001 pe anul 2019 (buletin informativ)
Raport de evaluare a implementarii Legii nr. 544/2001 pe anul 2018 (buletin informativ)
Raport de evaluare a implementarii Legii nr. 544/2001 pe anul 2017 (buletin informativ)
Raport de evaluare a implementarii Legii nr. 544/2001 pe anul 2016 (buletin informativ)
Raport de evaluare a implementarii Legii nr. 544/2001 pe anul 2015 (buletin informativ)
Raport de evaluare a implementarii Legii nr. 544/2001 pe anul 2014 (buletin informativ)
Raport de evaluare a implementarii Legii nr. 544/2001 pe anul 2013 (buletin informativ)
Raport de evaluare a implementarii Legii nr. 544/2001 pe anul 2012 (buletin informativ)